Arkadaşlar ben kolay kolay bir şey paylaşmam ama üç çocuk büyüten bir anne olarak söylüyorum bu dördüncü çocuğu benim sütüm çok az olurdu O kadar çok üzülürdüm ki şimdi kafam olsa asla… Tesadüfi bir yazı okudum sütü olmayan anne bir tarif yapmış sütün çoğaldı dedi. Kendi kendime bir de bunu dene dedim bu arada Humana çayı hoşaflar Pekmezler neler denedim az bir faydası oldu inkar edemem ama şimdi vereceğin tarifi yapın ve sonra bana dua edin..
İncir
Kayısı
Dut kurusu
Medine hurması
Su
Ürünleri Tencereyi bırakın üzerine su ekleyin yarım saate yakın Kaynatın,blanderda bıztt yapın.Miktar sormanıza gerek yok ilk başta çok fazla yapmayın zaten bir deneyin katı olursa üzerine sonradan suyu ilave edersiniz hepsi bu ben bir bardak içtim coştu maşallahınızı alırım biz 1 aylık olduk.dualarınızda beni unutmayın olur mu…