canimoglum55
biz fizik alıyoruz mesela benim bebeğim de tutmaz ama ayaklarına basar. Her bebek farklı bence, bebeğiniz sağlıklıysa hiç korkmayın. Bir bakmışsınız yarın bambaşka bir çocuk olmuş ayaklarını basıyor ertesi gün bir bakarsınız yürür olabilir yani böyle şeyler. Çevreyi dinlememekle iyi ediyorsunuz. Çok meraklılarsa doğurup kendileri baksınlar 🫶