K2C2 benim de gebelikte vardı baya da yüksek seyrediyordu. Dahiliye de farklı zamanlar da birkaç kez kan verip baktırdım. 3 aylık açlık kan şekeri diye birşeye bakıyorlar kandan. Dahiliyeye gidin mutlaka gerekli testleri yapıyorlar. Benim doğumdan sonda bir problemim kalmadı şekerim normal sizin de öyle olur inşallah,geçmiş olsun.