Yapmak için çıkardım tezgahta bekledi çözüldü ama bebeğimle uğraşmaktan vakit bulamadım yapmaya. Şimdi de uyuyo ayağımda sallıyorum bıraktığım an uyaniyo çünkü. Ben de balığı buzdolabı rafına kaldirdim akşam yemeği için yetişmez artık. Yarın yapsam bişey olur mu buzdolabı rafında 😏