Benim kızım 4 aylık olmak üzere iki üç haftadır mama alıyor günde 2 3 defa aptamil prosneyo kullanıyoruz ben içeriklerine bakarak aldım Palm yağı, soya lestini olmayan bu mamayı buldum. her mama gaz yapar az da olsa. Ama 3 aydan sonra yavaş yavaş azalıyor benim kızım özellikle gece hala ıkınıyor ama ilk zamanlar gibi çok olmuyor gazı