Kızlar dün aile hekimliğin de 8 ay için takibimiz vardı. Neyse gittik kendi ebemiz izinliymiş başka bir ebe bizimle ilgilendi. Boy kilo bakıldı. Bebeğim 9 kilo 70 cm boyu olmuş. Bundan 20 gün önce de salgına yakalandık kusma ishal ateş. İştahsızlık aldı başını gitti bir yudum su içemedi boğazı da kızarmıştı. Bundan bahsettim. Ve bana bebek zayıf kalmış dedi. Kaç kilo olması gerekiyor dedim yani bu ay çok fazla kilo almamış dedi. Öncesinde ise bebeğim 8 kilo 320 gramdı. Kafaya taktım neden bilmiyorum. Ve hastalık dönemin de kan alınmıştı hastane de ki dr umuz gelmişken alalım değerlerine de bakalım bir daha 8 ay takibin de kan alınmasın zaten ara da 15 gün var dedi. Kan değeri de 11 çıktı. Bunun için de kan değerleri de düşük dedi. Şimdi size sorum 8 aylık bebeği olan anneler sizden kan alındı mı değerleri nasıldı? Kan damlasını sidefer kullanıyorum 8 damla dan 9 a çıkar dedi. Siz ne yaptınız fikir verir misiniz