Merhaba ben 29 ocakta adet oldum ve 1 inde adetim bitti duş aldım 2 gün sonra kırmızı bir akıntı geldi sonraki gün pembe akıntı geldi ve cok kötü kokuyordu hamile olma ihtimalim varmıdır ve vajinada küçük bir şiş çıktı içi dolu falan degil beze gibi başına gelen varmı