Efeannesi_ . Kürtaj oldum parça da yok temiz ama 40 gündür kanamam var doktor bu ilacı verdi bu da araştırdığım zaman adet düzenleyici olarak geçiyor kanamam daha çoğalır gibi oldu normalmidir
Efeannesi_ cLearQueen 🤔 doktorum kanamayi durdursun diye verdi ama adet düzenleyiciymiş bu hap sizinde kanama varmiydi
linosunannesiiii Efeannesi_ benımde doğumdan sonra 15 gun sürdü adetım banada duphaston verdı durdursun diye