Merhaba, 2.5 aylık bebeğim var. Doğumumdan 5 gün sonra gaz sancıları başladı ve kolikti. Bu sebeple asla uyutamıyordum bebeğimi sonrasında yataş juno reflü yatağı ile sallayarak uyutmaya alıştı ancak bu şekilde uyuyordu başka ne denersem çığlıklarla ağlayarak uykuya direniyordu. Şimdi gaz sancılarımız azaldı ağlama krizleri de artık uzun sürmüyor. Reflü yatağına da büyük gelmeye başldı. Sallamayı ve reflü yatağını nasıl bıraktıracağımı bilmiyorum. Böyle bir süreçten geçen varsa fikir verebilir misiniz?