Hormonlu spiral taktırdığıma o kadar pişmanım ki kızlar vücuduma çok güzel uyum sağladı kafam rahat en azından ama adet olamıyorum şu an mesela adetim çok iyi biliyorum onun ağrısını çekiyorum ama bi damla dahi kan yok kilo ve akne problemi yaşamıyorum çok şükür ama bu kuru kuruya ağrıyı çekmekte istemiyorum doktorum sevinmem gerektiğini demek ki spiralin tam anlamıyla işlevini yaptığını söylüyor ama sinirlerimde çok gergin adet olamadığımdan taktırıcak arkadaşların bilgisi olsun diye yazıyim dedm