aslhnkrm Benim kızımda iki buçuk aylık yüzüstü yatıyor böylelikle gazını da kolay çıkarıyor farklı yana yatırdığımda uyumuyor hemen uyanıyor ilk zamanlarda da hep göğsümde uyurdu inşallah bir sıkıntısını yaşamayız
Ebru0634 Gizemabc ben yüz üstü yatirdigimda uyumuyorr oynuyor dönmeye çalışıyor belki yavaş yavaş alışır
Msstiskaya Bir aylık kontrolünde doktor yüz üstü yatırabilirsiniz ama sizin kontrolünüzde olsun dedi. Bizimki elini yiyo gerçi ama uyurken de çok rahat gibi duruyo.
Farahzeynep [silindi] onun yerine kafa kısmını yükseltebilirsiniz yatağın, onu demiştir büyük ihtimal, ben reflü yatağı gibi yapmıştım kızımın yatağını ilk 3 ay 😂
Sakura-chan Elif-ada korkmana gerek yok yastıkla destekle sağa sola yatır. Sürekli sırtüstü yatmak bile rahatsız eder bebişi
Elif-ada Sakura-chan Arada öyle yapıyorum bende rahatsız olur canı ağrır diye düşündüm hep aynı pozisyon
Ahsenay Elif-ada 5 ay 24 günlük ilk zamanlar dönüşümlü yatıyordu 2.5 aylık falandı yüz üstü yatmaya başladı hala da öyle uyur genellikle ama bazen dönüyo sırt üstüne kendi nasıl isterse
Elif-ada Ahsenay yüzüstü yatırınca yastık kullanmıyosunuz değil mi ben bebeğimi hep inçe bir yastıkla yatırdım
AryamH Elif-ada kizimda sirt ustu uyuyordu donmeye basladi 4 aylikken kendi yuzustu yatmaya alisti. Yani donmeye baslayinca kendi istedigi sekilde uyuyor.
AryamH Elif-ada daha erken doner. Yuz ustu de kafasini cevirebilir rahatlikla korkmadan yatirin iyi uykular 😊