milaber kızımı annem büyütmüştü 2,5 yaşına kadar. İşimiz olduğunda 1 gece kalmalı bırakıyorduk. Sonra 2,5 yaşında kreşe başladı. Yaz tatili olunca annemler yazlık almışlardı o sene yazlığa gitmeye başladılar. Ben çalıştığım için kızım onlarla gitti. Ben hafta içi çalışıyordum cuma akşamı yanlarına gidiyordum pazar akşamı dönüyordum. Annem büyüttüğü için kızım hiç yabancılık çekmiyordu. Deniz olduğu için çok mutlu oluyordu. Biz çok özlüyorduk ama biz çalışıyoruz diye yazında kreşe gitmesine içimiz elvermiyordu. Acil durumlarda bence bırakılabilmeli tabi annenizin sağlığı bu duruma elverişliyse