Uykusuzhergeceeee Benim sorularda yemek kanalı gibi oldu ama 🙈😅 pasta yapacaktım ama kreması için nişastam kalmamış çıkıp alamam şu an. Puding vardı onu yapsam pastanın arasına olur mu😬
maviev35 Uykusuzhergeceeee puding piştikten sonra ilk sıcaklığı çıkınca içine yarım paket krem şanti döküp tekrar çırparsanız daha ipeksi kıvam olur.
KayraVeAnnesi_06 Uykusuzhergeceeee Nişasta yerine de un koyun , yumurta şeker eğer kremşanti varsa pişip soğuduktan sonra çırpın daha güzel olur puding kıvam ve tat olarak olmaz tutacak kadar donmaz çnkü
[silindi] Uykusuzhergeceeee hayir sadece un degil tabiki pistikten sonra krema yada kremsanti ile cirparsiniz