Tostosun_Annesi14 Oglusumunannesii arasındaki fark tad değilki doyuruculuk oranı ve içindeki bileşenler yani 3 numara kullanıyorsanız 2 numara almayın tabikide
Oglusumunannesii Tostosun_Annesi14 ne olduğunu biliyorum 2 senedir mama kullanıyoruz. Ama kaç markete gittiysem yoktu tatlarına hiç bakmamıştım o yüzden sordum. Doyuruculugu vitaminleri neredeyse aynı oluyor bu arada bir tık oranları değişiyor oda bir kerede sorun olmaz :)