teachermom5 Şöyle çok pahalı olmayan kullanıp memnun kaldığınız mama sandalyelerini yazar mısınız nerden aldığınızda beraber çok dandik olmayan sağlam güvenilr bi şey ar yorum ama yerım çok küçük büyük bir şey alamam zaten kaç yasına kadardrcak
Yazmelegi_ teachermom5 merhaba Getir uygulamasında getir alışveriş var oraya mama sandalyesi yazarsanız çıkıyor ben orda ki 411 tl olanı almıştım gayet kullanışlı daha farklı fiyatlara da var 1000 tl gibi o 1000 tl.olan hem mama sandalyesi oluyor hem ileri yaş icin masa sandalye oluyor
Asyaveannesi04 teachermom5 ikea antilop kullanmıştık çok memnun kaldık 3 yaşına kadar kullandı sonrasında oturmak istemedi kendisi zaten
tospikannesi_ teachermom5 bütçeniz nedir bilmiyorum ama ben bunu almıştım tabi o zamanlar 300 tl ye almıştım çok araştırıp hem uygun fiyat hem iyi bir ürün diye. Kızım 27 aylık hala oturuyor üstelik iri bir bebek daha tık etmedi. Çok çok çok memnunum 🤍 Özellikle ayak kısımları kayar kırılır taşımaz korkusu vardı ama ayaklarında ekstra birşey var kaymaz taban yani kendini sağa sola hareket ettirmeye çalışsa Bile gitmiyor ben Bile ittiremiyorum yere temas ettiği takdirde kaymaz taban olduğu için hareket etmiyor taşımak lazm yani çok sağlam Ağır bir ürün değil rahat taşınıyor altta filesi var takıp çıkarılabilir içine oyuncak ıslak mendil vs. Ne lazımsa koyabilirsiniz emniyet kemerli ve minderi hediye geliyor. Tablası çıkarıp takılıyor yıkanabiliyor ve mama tablasını komple çıkarıp yan aparatı takınca sandalye olarak kalabiliyor tavsiye ederim .🌸 https://ty.gl/4k9o2rnmp50m2