TugcenurLina Merhaba anneler yeğenimin aşıları var yenidoğan. Bi süre benimle kalacak. Benim olduğum ilçedeki sağlık ocakları yapar mı aşılarını acaba bilgisi olan var mı?
Sunismyson TugcenurLina ben istanbulda doğum yaptım aşılarını yaptıramamıştım misafir olarak bile izin vermediler o yüzden memleketimize döndük hemen yaptırmak için. Normalde yapılması gerekştoemuş ama hasta kotaları dolu olduğu için miaafir olarak kayıt asla yaptıramadık sağlık ocakları da kabul etmedi iki kere kapılarına gittik farklı farklı.
Mmeelliikkeee TugcenurLina aile sağlığı misafir kaydıyla yapabilir , ama elimde aşı yok yada kendi bebek sayıma yeterli diyebilir, bir çocuk doktoruna özel hastanede veya muaynehanesinde de yaptırabilirsiniz onlar sorun yapmıyor.