yigitinannesi41 Kızlar göğüs ucumda sivilce tarzı şişlik oldu süt incisi diye geçiyormuş olan var mı nasıl düzeliyor
Miracinannesi_ yigitinannesi41 bezenin ustunde minik nokta kadar beyazlık görürsen steril iğne yardımıyla oraya dokundurup ters pozisyonda emzir. Görmesen de ters pozisyonda emzir bir bilemedin iki emzirmede düzelecektir
Bebekanneesi yigitinannesi41 İngiliz tuzunu kaba koyun dayanabilir sıcaklıkta su olsun göğsü eğilip içine koyun sonra iğne ile sıkın çok acı verici bir durum bu yaşadım
birannebirbebek__ yigitinannesi41 Sivilce patlatır gibi patlatın benim de oluyordu sonra göğsünüz rahatlıcak ztn
Miracinannesi_ yigitinannesi41 bebegini tamamen yana da alabilirsin veya koltuk alti pozisyonu da olur
eydem Sıcak bir duş al iyice boşalt o göğsünü sağ muhakkak Sivilce gibi sıkmaya çalış o beyaz uçu ben çok oluyorum belki çıkar ağrı yapıyor çok o
feyzanuur yigitinannesi41 benim oldu. çok geçmiş olsun. sürekli emzirdim, ılık duş aldım göğsüme masaj yaptım en son emzirirken patladı 2-3 günde. acıyo ama sürekli emzirmek bunun çaresi
maygirl yigitinannesi41 olmyatu cok agru yapiyor..steril b8 ugne ucu ile cikarablirniz bn oyle cikarmistim hemsire soylemisti bana..snra raht ettm
yigitinannesi41 Cok sagolun kızlar deneyeceğim söylediklerinizi. Emzirirken canım gidiyor resmen çok acıyor