Grimor88 18 aylık şu an öğle mamasını bıraktırdım günde 1 kez mama içiyor o da akşam yatmadan önce. Tamamen ne zaman kesmeliyiz tam da 2 yaşına kadar vermek istemiyorum açıkcası iştahı iyi çünkü. Siz ne zaman bıraktınız?
nadidelifora Grimor88 bir yaşına kadar zar zor sadece uykuda gündüz iki kere veriyordum. En fazla 120 CC zorla icirirdim. Gece beslenmesini zaten 10 aylıkken bıraktı. Bir yaşından sonra komple kendisi kesti. Ben isterdim biraz daha içmesini. İlk oğlum zaten dokuz aylıkken biberon reddi yapmıştı. O zamandır sadece ek gıda ile büyüdü. Şuan on yasinda gayet iyi kilosu falan. Kız da 18 aylık sayılır. Artık hiç mama yok🌸
Aselinannesi0655 Grimor88 anne sütü almadı mı hiç. Benim kızım 6 aylık ne anne sütü anne mama ne ek gıda. Ekmgıdayı zorla veriyorum iştahsız olacak heralde bari diyorum mama içsin onu da içmiyor. 6 aylık
Grimor88 esra2024 ek gıdaya ağırlık verdiğim için günde bir kez içiyo zaten o bi taneyide zaman bırakmalıyım diye merak etmiştim
Grimor88 nadidelifora ne güzel maşallah doktorlar 2 yaşına kadar verin diyolar ama ben 20-21 aylıkken tamamen kesmeyi düşünüyorum o yüzden sormuştum. Teşekkür ederim❤
nadidelifora Grimor88 yani bu konuda doktorlar da aslında bir fikir birliğinde değil her konuda olduğu gibi 😅 bir yaşından sonra mamaya ihtiyaç yok diyende var iki yaşına kadar içsin diyende. Bende isterdim açıkçası bir kez falan içmesini. Ama dediğim gibi yemeyen bebeğe de bişey yapılmıyor maalesef. Ama şöyle soyliyim günde bir kez içtiği mamadan alacağı vitamini güzel yapılmış bir denge çorbadan da alabilir. Siz daha iyisini bilirsiniz evladınız için tabiki 🌸
Annisi24 Benimde oglum 1 yaşına yeni girdi gündüzleri mama içmiyo istemiyo biberonu atıyo şükür ek gıdada iştahlı mamayı sadece geceleri 2 defa iciyo
etkafa Aselinannesi0655 6 aylıkken çok az yiyorlar zaten canım belki ilerde yemesi düzelir mesela beni 6-9 ay arası zorladı çünkü ne yiyor ne yemiyor öyle bir dönemdi büuüdükçe her şey yoluna giriyor yemeleri düzeliyor falan
Grimor88 Aselinannesi0655 aldı ilk 4 ay sadece emmeyi sevmeyen bi bebekti sütüm olduğu halde emmedi asla. Biberonda sevmiyody ama iştahlıydı sonra tamamen mamaya döndük. Şu an günde 1 kez içiyor henüz hasır değil buna eminim ama 2-3 ay sonra tamamen bıraktırmak istiyorum açıkcası
Aselinannesi0655 etkafa ya şuan hğç birini almıyo. Mamayı da 60 zor içiyor. Yogurt yedşrdim zorla saat 8.30 da saat 22:15 40-50 cc de mama içti
Ballikizim99 17 aylık olacak kızım gece yatmadan veriyorum hala mama ama elimdeki mamalar bitince yatmadan muhallebi vermeyi düşünüyorum artık emmiyor ama erken mi diye de düşünüyorum bilemiyorum aslında bende bekleyim deneyimli annelerdin söylediklerini..
Grimor88 Ballikizim99 ya mamanın içindeki vitaminlerin hepsini 1 gün içinde verebilir miyim emin değilim. Açıkcası çevremdeki herkes genelde olarak 20-23 ayda arasında bıraktılar. Ben 21 aylık olduğunda falan bırakırım sanırım gece yatmadanda meyve çorba tarzı bi şeylerde yediririm öyle düşünüyorum bakalım