birprensannesi41 bn esit oldgunu dusnyorum bn tek ilgilenirken babasi diger odadaysa babacıııımmm diye gider yanına..bn yoksam yanlarinca anniiimm diye kosarak gelir.sonuc 3ümüz bi arada olup ilgilenince bi şirinlikler,bi konuşmalar bıcır bıcır,babacımm anniiim diyip 2mizi ayni anda sarmalamaya calismalar filan…surekli boyle ve cok adaletli bu konuda bnce🥹🫶