aybarsmom34 Kızlar oğlumun Allah’ın izniyle 1 hafta sonra doğum günü. 1 yaşına girecek 🥹 amaaaa aklımda hiçbir fikir yok. Eğer doğum günlerinden fotoğraf atarsanız, bana ve benim gibilere fikir olabilir. 🌼
_Goktugunannesi__ aybarsmom34 Bende burada bekleyeyim henüz çok var ama şimdiden fikir sahibi olmak kafamda kurmak istiyorum özellikle bahçe veya piknik alanı tarzında kutlama yapanlardan görsel beklerim
Aseldurumom_ aybarsmom34 ay oglunuz yazmışsınız sonradan gördüm belki balonlar konsept fikir olabilir
aybarsmom34 Aseldurumom_ Ay olur mu hiç. Çok iyi yapmışsınız hepsi birer benim için fikir. Teşekkür ederim 🥰
aybarsmom34 Deletedmom_215 Çok güzel olmuş. Çok beğendim ama ben zaten gurbetteyim, kimsem yok. Anı kalsın diye, ileride gösterebileceğim bir fotoğrafı olsun diye aşırı derecede merak saldım 😂
Deletedmom_215 aybarsmom34 ben bu sene evde yapcam ve sirk temalı olcak insallah. Sizde bakabilirsiniz pinterestten falan :)