Bugün 10. Günümüz sürekli ağlama, huzursuzluk, mutsuzluk ve meme reddi var. Ne zaman geçer bu atak haftası? Pazartesi dr dan randevu aldım bu durumları danışmak için. Bebeğim 3. Ayla birlikte belirli saatlerde her gün ağlamaya başladı ne yapacağımı bilmiyorum artık