Kızlar eşim için yazıyorum. Varis mevcut çok çok ileri durumda değil. Ve çorap tavsiye ettiler am eşim işi gereği giyemiyor zaten sıcak ekstra giyince bunalıyorum sürekli de ayakta olduğu için iyi ce şişti ve belirginleşti.
Yaşı gereği ameliyat önermediler tekrarlar diye ama lazer varmış galiba ? Bunu yeni duyduk başından geçen var mı? Bursa da iyi bir kalp damar cerrahı önerisi istiyorum ameliyat olduysanız veya lazer bilgi verirmisiniz hem fiyat hem süreç?