Benim oğlumda iki ay sürdü yeni doğmuştu gitmediğim doktor kalmadı filmler antibiyotikler vsvs hiç biri işe yaramadı zaten yanlış tanı yüzümden bir sürü ilaç içti yavrum. Neyse çocuk gögüs doktoruna gittim reflü dedi bıgazda balgam gibi oluyor öksürüyor atıyor genelde :(