Merhaba herkese,
Cocugum 4 yasinda,geçenlerde birsey yasandi.Sevmedigi çocukların eşyalarına zarar veriyor okulda öğretmeni söyledi.Bende neden böyle yaptığını sordum.Sevmiyorum ondan yaptım dedi.Sonra peşine arkadaşının hediye ettiği birseye zarar vermiş.yine sordum yine sevmiyorum ondan yaptım dedi.Bende sinirlenip gözünün önünde sevdiği bir peluşunu kesip gösterdim ona bak sen üzüldün arkadaşlarında bu şekilde onların eşyalarına zarar verdiğin icin uzulduler dedim o şekilde nasıl bir duygu olduğunu anlasın diye böyle yaptım.Dogru mi yaptım bilmiyorum açıkçası en çok sinirlendiğim bunu defalarca yapması. Ya sevmeyebilirsin neden emek verilen şeyleri alıp bozuyorsun yırtıyorsun.Boyle şeyler yasayan var mı.ne yapacağımı şaşırdım tek çocuk bu arada