Beyzaecrin96
O kadarından anlayacağımı sanmıyorum. 2 sene önce bizim ev sahibimiz de bizi çıkarmaya çalışmıştı, o dönemde araştırıp öğrendiğim bilgiler bunlar. Biz de en az 4 yıl oturacağımızı söylemiştik doğu görevimiz bitene kadar. İstediğiniz kadar oturun, siz bizim evladımızsınız artık, siz çıkmak isteseniz de biz çıkarmayız filan dediler, 1 yıl sonra çıkın dediler 🤦🏻♀️ O kadar sinirlendik ki eşimle, tüm haklarımızı kullanmak zorunda kaldık. Sonuç olarak çıkaramadı, yurtdışında yaşayan ve yatırım amaçlı alan birine sattılar.