Kızlar merhaba bebeğim 23 aylık kız. Zaten doğduğunda 2 kg 300 gramdı İştahsızlığı çok var hiçbir şey yemiyor ben hiç emzirirmedim de mama veriyoruz ek gıdaya geçmeme rağmen uzun süredir sürekli iştahsızlık var doktora da çok götürdüm polip falan verdiler onu veriyorum günlük ama bana balık yağı da kullan dedi ve herhangi bir marka ismi vermedi fark etmez dedi aranızda iki yaş çocuğu olan ve gerçekten iştah açan iyi gelen balık yağı bilen varsa yardımcı olur ona göre alacağım çünkü eczanelerde çok fazla Marka var bilgim olmadığı için bilemiyorum. Şimdiden teşekkürler