caglaay Kızlar oğlum 10 aylık olmak üzere altta 2 dişi vardı 3.sü çıkmış alttan yine yanında üstler yok bu normal mi böyle olan var mı bilemedim hiç böyle görmemiştim 🤷🏼♀️
iremert03 caglaay kuzenimin oğlunun ilk dört alt dişi çıktı normal bence değişiyor bebekten bebeğe 🙃 doktorlarda sıkıntı olmadığını söylüyor sırasının
SevimmMkuzey caglaay sırasının bir önemi yok genelde alt çıkar zaten benim oglumda önce üstten iki sonra üç sonra da alttan dört tane aynı anda çıkardı herhangi sorun yok yani🩷 zamanı gelince diğerleri de çıkacaktır
caglaay iremert03 öyle mi ben hiç duymadım görmedim çevremde çok şaşırdım bugün kaç zamandır huzursuzdu üstler çıkar heralde diye bekliyordum hiç kabarıklık yoktu altta görünce şoka girdim 😬
SevimmMkuzey caglaay bebiş ne zaman çıkarırsa 😅 16 aylık olmak üzere 7 tane var bizimde :)) üstler kabarmış yine inşallah hemencik bebişiniz ağrısız sızısız çıkarır dişleri 💗🩷