Kızlar dün parkta iken bebeğim düştü ama çok böyle büyük düşmedi hafiften düştü ve şimdi ayağın üstüne Basbasamıyor Ama hareket ettirebiliyor ayağa kalkabiliyor ama yürürken Ağlıyor hastalıklar çoğaldığı için hastaneye gidemedim evde bir şeyler denedim ama galiba götüreceğim korkuyorum acaba ciddi bir şey var mıdırdır Başınıza geldi mi daha önce böyle bir şey