iremert03 Zeynolii ben gelmelerine yakın yaparım ama annem her zaman der ki erken yap yemek dinlensin lezzeti daha güzel olur ☺️
Sibtug Zeynolii erkenden yap bence ben hep öyle yaparım sonra gün sana kalır yemeğin üstüne servis yapıp toplamak çok aşırı yoruyor insanı
busrara12 Zeynolii pilav varsa onu yapıp sofrabezine sarıp bekletirim çorbayı en son yaparım ana yemek yardımcılari vs pişme süresine göre sırasıyla yaparim. İlk önce tatlıyı yaparım tabi 🌸🤗 masayı da misafirler gelmeden kurarım hazır olur