cansu2600 tugces09 Dün gece yarım saatte bir uyandı bı ara ağlayarak emziriyodum o kadar yoruldum yani keşke hemen normale dönseler
tugces09 cansu2600 keşke ama bana duzelmeyecek gibi geliyor artık umudumu kestim ben 🤣 hesaplıyor.com dan bakıyorum atak haftası diyor bize hala. 16 gün kaldı diyor kafayı yicem
cansu2600 babyboy_35 Bütün atak haftalarina hep bir hafta önce başladı dikkat ettim. Bazen zorluyorum çünkü uyumak istiyor gözleri kıpkırmızı oluyor uykusuzluktan esniyo huysuz oluyor ama direniyor. Bazende bırakıyorum rahatlatmaya çalışıyorum