Ben de aynı problemi yaşadım. Hatta emzirmek istemiyordum acıdan, ağlıyordum emerken. Bebeğim de çok emiyordu 18 aylık oldu hala öyle. Ama ağrılarım 20 günlükken falan azalıp geçmişti diye hatırlıyorum her emzirmede yara olur kanardı diğer emzirmeye kadar kabuk bağlardı sonra geri emince yine kanardı çok zordu ama geçiyor