yanlışlıkla biber domates karışık almışım salçayı bilmeden onunla kısır yaptım her zaman ki gibi pul biberde atınca salça çok acı oldu ziyan olmasın diye onu dün akşam mecbur yedim gece midem yanıyordu ama şu an ölüyorum ağrıdan iki büklümüm sanki midem düşecekmiş gibi kusasım geliyor evde ne yapılır ya da hastaneye mi gitmeliyim 😭