mom97X Kızlar valize bebeğimin Aptamil mamasını koyabiliyorum değil mi ? Evde 3 kutu var, götürmek istiyorum gittiğim yere.
ekimkizi_ mom97X karton kutu mu ambalaj mi anlamadim ama ben koymustum ambalajiyla kimse bisey dememişti
myavocado mom97X bagaja verecekseniz konuyor sıkıntı yok, kabin bagajına yasak demişti bana ajet ama koyanlar da var kimse bakmamış bile.
oylesinebiri__ mom97X ben koydum bişey demediler 3 kutu Bebelac a jeti bizim bindiğimiz anne bebek çantası da yanımızda saydı mama yaptık kimse bişey demedi
tineanigra mom97X evet koyabilirsiniz sıkıntı olmuyor. Ben hep anne bebek çantasına 1 kutu koyup yedekleri valizde taşıdım
Balbeby mom97X bebek olduğu için serbest bende oğlumla giderken mamasını felan alıyorduk kimsr birşey deniyordu hatta biberon ve suyunuda alıyordum hala daha giderken sulugunu alıyorum
htces mom97X bende mama termos şişe herşeyimi yanıma alıyorum yedek olarakta mama kutularını valize koyuyorum sorun olmuyor.