Ikrasu_13 tamamen bebeğinizin gelişimine bağlı, bu durumu doktorunuzla karar vermeniz en doğrusu. Benim kızım 34 haftalık doğdu, doğduğunun 4. Ayında tüm yaşıtlarını yakalamıştı gelişim olarak ve düzeltilmiş ayı bıraktık ondan sonra her şeyine doğduğu andan itibaren devam ettik. 35 haftalık doğum yapan bir arkadaşımın bebeği o gelişimi yakalayamadı daha geç başladı tamamen bebeğe bağlı bı durum