aselikra4 D_deniz yüzde 3 ün altında değil doktorla beraber baktık. Ama hastaneye yatsın demesi kafamı karıştırdı yarın başka bi doktora götürücem
D_deniz aselikra4 bazı çocuk var zayıftır canavar gibidir. Bazı çocuk halsiz düşmüştür. Kan değerleri iyi değildir. En iyisi başka doktora gidip bunları iyice sorun. Ne yiyorsa ondan bol bol besleyin hiç üstüne gitmeyin iştahı bı açılır zaten herşey yer
Seyma2534 aselikra4 emin olun zayıflıktan hastaneye yatsa benim kızım yatardı 18 aylık daha yeni 9 kilo oldu aç yaşıyordu resmen şu aralar bişeyler yemeye başladı 4.ayından beri aç yaşadı bu zamana kadar