saremmelegim benim ev 3+1 ayda bir geliyor. Camları siliyor, balkonlar camlı değil açık iki balkonu yıkıyor, süpürüp silme, toz alma, hali-koltuklari siliyor üstten. Arada mesela bir gelsiginde bir tarafi bir geldiğinde diğer tarafı mutfak dolap içlerini siliyor. Bazen eğer kirli ise perde yıkıyor. Sizin ev zaten 2+1 miş hepsi yetişir dediğiniz işlerin, camsilinir, her yerin kapıların tozu alinir, yerler süpürülür silinir, mutfak - banyo - tuvalet yapılır. Doalp içlerini giemiyorlar sadece. Ama size ayda iki kez gelecekmiş bir geldiğinde mesela camlar temiz ise onun yerine mutfak dolabı içi sil filan diyebilirsiniz