Lumisare Yani demek istediğim çok fazla ses çıkartıyor mu hadi yorumlarda buluşalım😂 benim kızçe çok gürültülü 4.5 aylık olmasına rağmen annem şey der hep ben 3 tane kız büyüttüm üçünüzü toplasak eylül( kızım) kadar ses çıkartmamışsınızdır😂😂
Sermec27 Lumisare iki oğlumda çok gürültülü biri 3 buçuk yaş biri 8 aylık hele küçüğü abisinden göre göre aşırı bagırır oldu 😁
bisusbe_ Lumisare ay üç aylıkken başladı çığlıklara yedi buçuk aylık ev tımarhane gibi ama ben çok seviyorum ya ben de taklit ediyorum o çığlık atıyor ben atıyorum eğlence çıkıyor bizede
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Lumisare oğlum bebekliğinde pek gürültülü değildi. Büyüdükçe gürültülendi😂 Kızım hep gürültülü😂 Bu yorumun başını yazarken oğlumun sesleri eşliğinde yazıyordum. Sonunuda kızımın sesleri eşiğinde bitiriyorum 🤣
Aklimideliricem Benim küçük 4-5 aylıktı ellerine bakarak ses çıkarırdı ellerini keşfediyo derdim şuan 1 yaşında hala ellerine bakarak bağırır bazen sesi kulak tırmalıyo öyle bağırır fjdjdjdjfj
Lumisare bisusbe_ 😂😂 kız benim doğduğundan beri böyle ilk doğum yaptığımda annemdeydim uyurken çok ses çıkartıyor diye kardeşim ayrı odada yatmaya başlamıştı
papatyagibi Lumisare Babası ve abisi eve geldikten sonra cenesi acılıyo cocugun Bıcır bıcır konusup duruyo Evde benimle birlikteyken cok gürültülü degil Aksam olunca zıvanadan cıkıyor ahaha Oglumunda zaten gürültüsüz anı yok hic sesi cıkmıyorsa bilirim ki uyuyordur ksksksk
papatyagibi Lumisare Sayac baslatsam sayac bozulur Üc laf ediyor biri baba biri abi digeride söyleyecegi sey ahaha
papatyagibi Lumisare Babası var bana gerek var mı sence Tabiki yok 😆 Hele bir dönem anne bile demiyordu bana canım kızım sanki babası dogurdu
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Lumisare tatlılıkları olmasa cadılıkları çekilmez zaten tatlı cadılar ❣️🩷🥰