İlk kızımda, açtıktan sonra doktor östrojen içerikli bir krem vermişti 5 gün onu kullanmıştık bir daha olmadı. İkinci kızımda bir kere normal açtılar kapandı, ikinci defa açtılar ve sonra nemlendirici bir krem yazdı 15 gün sürdüm ve hala her bez değişiminde açarım elimle çok şükür bir daha olmadı