lavinmom Bebeğim sadece 1 kez kullandı bir hevesle aldım kullanamadık çünkü sevmedi. Herhangi bir defosu sorunu yoktur. Almak isteyen olursa dolap hesabıma yükleyebilirim hemen. 150 TL’dir.
seyma51 Nerde oturuyorsunuz elden almak isterim zaten kargo 70 tl tutuyor bu da sıfır fiyatına denk geliyor 🥲
lavinmom seyma51 merhaba antalyada oturuyorum. Dilerseniz alacağım derseniz en küçük kargo paketi ve 100 tl ye koyarım