Kızlar 9 Aralık da dış gebeligik sonlandı ondan sonra sürekli hem kahverengi aşırı yoğun kokulu akıntım oldu sinradan hemen hemen 1 haftadr ara kanama oluyor yani bir gün oluyor iki gün olmuyor ikinguj oluyor bir gün olmuyor tam bitti daha olmaz diyorum tekrar oluyor neden böyle bilen varmı aranızda veya benimle aynı durumda olan evet doktora gitmedim hafta içi gideceğim nasipse