Olric11 Gzm8 ağrı birde benim kanal tedavisi söyle oldu. Kanal tedavim yapıldı doktor geçici dolgu yapıcam bir hafta sonra gerçek dolgu yapıcam demişti. O süre zarfında çok zorlandım yiyip içemedim
Gzm8 Civcivim12 ay çok şükür normalse kadın da bi şey demedi ağrır filan diye Zaten zar zor gittim dişçi psikolojisine zor adapte oldum snsnsnsmm mümkünse uzun bir süre gitmeyeyim sjsdksksk
Gzm8 Olric11 benim öyle olmadı bana tablet koydu geçici dolgu koydu diğer gidişimde pansuman yaptı bi daha tablet koydu en son gidişimde artık kanal ve esas dolguyu yaptı
Gzm8 Civcivim12 benim bi de 25ten sonra dişçi fobim başladı shsmskms daha 20liğim duruyo çektirmem lazım yıllardır erteliyorum
Gzm8 beyazzkuguu çok acımıyo yapılırken hissetmiyorsun ama yapıldıktan sonra bikaç gün sızı oldu bende