sadeceannem berk58 merhaba neredeyse 1 sene geçmiş merak ettim siz kendiniz açabildiniz mi deriyi ne yaptınız acaba
berk58 sadeceannem hayır sünnet yapan doktorumuza gidip açtırdık bize su altında kendiniz çekip açın dedi ama biz cesaret edemedik götürdük
sadeceannem berk58 çok geçmiş olsun. Tekrarlamaması için krem sürdünüz mü acaba düzenli olarak. Hangi kremi kullandınız sanırım nemlendirici krem öneriyor doktorlar
berk58 sadeceannem hiç bi krem kullanmadık sadece doktorumuz banyoda ve bezini açarken 2 ay çekme yap yukarı doğru dedi öyle onu yaptık bidaha olmadı şükür
sadeceannem berk58 teşekkür ederim bende yapıyorum ama yine de olmuş. Sizinki kaç aylıktı açtırma yaptırdığınızda