gulcegrgn patastikof emzikli uyku arkadaşı biraz pahalı , sadece emzik olanı uygun bence emziğini deneyin . Aynısı gibi duruyor emziği
gulcegrgn patastikof Bu arada emzikli uyku arkadaşını da ben aylar önce almıştım . Birden biberon ve bunu emmeye başladı. Normal emzikleri hala emmiyor ama . Bir de mochi nin diş kaşıyıcısının emme kısmı var onu da emiyor ama emzik gibi kullanılmıyor o tabi .
patastikof gulcegrgn 300kusure buldum arkadasini onu aldım severse emzik de alırım hadi inşallah. Çünkü oyuncakları emiyor hep, belki bunuda emer :))
gulcegrgn patastikof inşallah sever 🙂 haber verin mutlaka burada 🫠 yalnız pes etmeyin benimki 7 ay sonra aldı 3. günümüz hala şaşkınım