Bizimde ilk dis cikacagi zaman ateşi 1 ay onceden olmuştu hicbir hastalığı yokken ateslenmisti 38e kdar cikti herkes dış dedi bizimdr boyleydi agzi ve 2 gun sürdü atesi sonra geçti kendi kendine ondan 1 ay icinde dişleri çıktı.Dis etleri kıpkırmızı olmustu atesi olunca