Kızlar bebeğim çok huzursuz sütüm gelmiyo. Hepimiz grip olduk o yüzden burnunu ne kadar temizlesemde nefes alamadığı için geceler uyanıyodu doğru düzgün uyuyamadım dinlenemedim bide gündüzleride kucağımdan inmedi 11 aylık kız. Gecleeri emiyo ağlıuo süt gelmiyo diye. Şimdi süt çayı içiyorum bide mama aldırıcam mecbur ona kadarda sütümü nasıl artıra bilirim bi öneriniz varmı