Piskiyatrise gittim ilac kullanıyordum ama bir tık sözünü yükseltti 30 mg bide yanına ek olarak akşamları yicem 5 mg bir ilac verdi herkes diyor kilo yapar yeme yeme ama yemem lazım çünkü ben hemen bunalıp bağıran biriyim sabrım yok tükendim çocuklarıma sürekli agrasefif bağıran biri olmak istemiyorum düzen takıldım da vardı miligramlari düşük birsey olmazda dediler ama bilemedim zaten doğum kilom var hep kilo alırım diye korkuyorum iştahımı açar diye