canimoglum55 Kızlar bebegim beyaz gürültü olmadan uyumuyor otizme yol açtığını duydum içime bi korku düştü kaygılandjm bu doğru mu acaba beyaz gurultu zararlı mı? Bebegim 4.aya girecek su zamana kadar dinletmedm 1 aydır falan dinlemiyordum ara ara ama şu ara sıklasti
Kbrrrr_58 canimoglum55 benim oğlum 13 aylığa kadar sabah akşam onla uyuyordu gece de sabaha kadar da bişey olmadı. Bende okumuştum sürekli o sesi duyduğu için o sese odaklı oluyormuş senin bebeğin küçük uyuduktan sonra kapatabilirsin gece açma
hermione_granger canimoglum55 otizimi bilmem ama ben şöyle birşey okumuştum bebek sürekli beyaz gürültü dinlediği için diger seslerden çok korkarmış ben beyaz gürültü tercih etmiyorum
aselkussum canimoglum55 otizm genetik bı hastalık genetik geçişli yani varsa vardır yoksa yoktur sonradan gelişmez. Dış uyaranlar otizme sebep olmaz. Sadece eğer bebeğinizde otizmden şüpheleniyosaniz uyaran eksikliği ile seviyesi ilerler. Bende 2 ay falan beyaz guruktuyle uyutyodum şuan da şarkı ilahi dua falan dış sesleri ekarte edecek şeyler dinletiyorum uyaniyo çünkü uykusu bölünuyo sürekli sağlıkli bı alışkanlık değil yavaş yavaş bırakmak gerekli gece uykularinda dinleymeyi kestim gündüzde ilk gecistr kullanyorum sonra kapatıyorum yavaş yavaş
gurbetteanne10 gmzshn yok yok olamaz kadın ne güzel anlatmış hâlâ sonradan gelişende var diyorsunuz ya
aselkussum gmzshn sonradan fark edilenleridir o seviyesi hafiftir otizmde çeşit çeşit farklı bı türüdür ama varsa vardır yoksa yoktur
gmzshn gurbetteanne10 ben beyaz gürültü sebep olur demiyorum beyaz gürültününde böyle birşey yapacağını sanmam. etrafımda sonradan gelişenlerde var onu diyorum. Televizyon ve tv kaynaklı. Onlarda kendi aralarında gruplara ayrılıyor.
alexab canimoglum55 ben de beyaz gürültü açtım 6. Aya kadar ne bi sesten korktu ne de otizm oldu. Bunlar safsata, otizm doğumdan itibaren olan birşey sonradan olan değil. Otizmi tetikleyen şeyler de belli TV ve ilgisizlik. 6. Aydan itibaren ninni açabilirsiniz. İsterseniz şimdi de ninni açın bu tamamen size kalmış. Çocuk beyaz gürültüyle otizm olmaz.
gurbetteanne10 gmzshn bahsettiğiniz ekrana maruz kalan çocuklarda uyaran eksikliği evet otizmle benzer belirtileri oluyor ama otizm değil Allah’ım evlatlarımızı korusun sağlıkla büyüsunler 🤲🌸
circus canimoglum55 bizim kız 14 aylık 9 veya 10 aya kadar onla uyuyordu Sonra müzik kutusunu açtık şimdi dalana kadar o açık kalıyor 2 aylık bebeğim beyaz gürültü ile uyur sıkıntı olmadı bizde şükür takmayın bence
siyah0606 canimoglum55 bebeğim 1 yaşına girdi hala beyaz gürültü açık uyduğunda olmadan uyumuyor direk uyanıyor nasıl bıraktıracağım bilmiyorum 🤷♀️
Seventhingss Benimde bebegim 2 ay 23 günlük 1 buçuk aydır sabaha kadar açık mecburen evde 2 yaş bi bebek daha var gündüz açmıyorum ama gece cok erken uyuyor e o uyuyunca diğeri çok yaramaz ses yapıyor açmazsam olmuyor eşim diğer cocugumla uyuyor ben bebekle uyuyorum mecbur birbirlerini uyandırmasınlar diye rezil durumdayım sabahta erkenden uyanıyo ikiside bende uyuyabileyim diye açıyorum açmazsam asla uyumuyor e bende uyuyamıyorum 2 cocuga birden yetemem uykumu alamazsam da inşallah bişey olmaz bende tedirginim çünkü ilk çocukta sadece gündüz açıyodum full gece hiç açmıyodum bunda tam tersi oldu ama diğer cocugum 4. Aydan sonra pış pış su sesine geçmişti hiç bişeyde olmadı aksine gece hiç bi sesten irkilip uyanmaz şuan inşallah bu bebekte öyle olur