tuncalkn Kızlar 18 günlük olduk aldığım tüm kilolar ilk hafta gitti zaten ama göbeğim var hafif e eksi saat korse takmak yeterli olur , birde hala rahim şişmidir yoksa göbek mi bu
kuzeymom28 tuncalkn rahim sistir hala benim 3 ay oldu alt göbek kısmında şişlik var dr rahim yavaş yavaş toparlayacak iner dedi