Cglkzn canım 4 günlükken sarılık değeri 18 e çıktı fototerapi aldık 8 günlükken tekrar baktırdık 15,7 çıktı DR 16-17 lere çıkarsa tekrar tedavi yapacağız dedi ertesi gün 14,4 e düştü DR şekerli su verdiriyordu ilaç niyetine günde 3 kere 1 çay kaşığı kadar 15 günlük olana kadar devam et bir daha yaptırmana gerek yok tahlili dedi yaptırmadım ama tekrar çıkar mı bilmiyorum 😔😔 şimdi sütte ısrar edersem aç kalır sarılık yeniler diye korkuyorum 😔😔