kitapsever_ Emin misin? Ben 7 aydır mastit oluyorum sürekli. 3 ay gögüs yarasından ağlayarak emzirdim. Bildiğin zırıl zırıl ağlıyordum. Antibiyotikler havada uçuşuyor acıdan kıvranıyordum ama yine emzirmeye devam ettim. Çünkü o bir bebek ve senin sütün ona şifa. Senin kokunu alıp rahatlıyor küçücük bedeni senin kanından ayrışan sütünle besleniyor. Yinede ne zorluklar çektiğini sen bilirsin. Sana tavsiyem geçecek bu zor zamanların emin ol 7 ay dile kolay neler çektigimi bir ben bir allah bilir geçiyor zamanla. Galiba yeni annesin hormonların doğumdan çıkışın zorlanmışsın çok normal böyle düşünmen ama mastit daha kötü emzir sen bebeğini. Haa dersen kesin kararlıyım direk emzirmeden kesemezsin senin ağrın artar. Kademe kademe bitirmen lazım